یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

نرگسی

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ

سلام :)

دوستانی که می پرسیدن حالا چرا با اسم مستعار نرگس می نویسی! 

نرگس اسم دخترمه! چند ماه دیگه به دنیا می آد.

بیا همین رو می خواستی؟؟ رو سیاهیش بمونه واسه زمستون :))

خب این هم رو نمایی از آخرین تغییرات زندگی ما. یه خانم گل داره به زندگی ما اضافه می شه :)

--

واقعا 20 سالگی نرگس چه شکلی خواهد بود. با این همه روند تند تغییرات.

چقدر ارزش های اون موقع متفاوت خواهد بود؟ 

دوست دارم دختر خوبی باشه :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۳۰
نرگس فتان

نظرات  (۷)

آخ جون! یه هم‌بازی برای دخترم نسیم پیدا کردم :))))
حکیمه و مطهره و زینب، اسم پسراشونو گذاشتن حسین و علی و محمد. همین یکی دو ماه پیش به دنیا اومدن.
همه داشتن پسر به دنیا میاوردن و منم غصه می‌خوردم که پس کی قراره با دخترم بازی کنه :(
اخیراً کشف کردم این شریفیا، دخترای برقی‌شون، اولین بچه‌شون پسر بوده و پسرای برقی، دختر!
حالا اگه من برم یه پسر برقی پیدا کنم و زنش بشم، بچه‌مون چی میشه؟ دوقلو میشه دیگه! لابد یه دختر یه پسر :دی
تا اینجای کامنت، خطاب به بابای نرگس بود.
---------------------------------------------------------------
سلام نرگس
این کامنتو بعد از اینکه خوندن نوشتن یاد گرفتی قراره بخونی
من خاله نسرینم
حتی می‌تونی عمه نسرین صدام کنی
حالا هر جور راحتی...
دختر خوبی باش و مامان و باباتو اذیت نکن :)
درساتم خوب بخون
یه موقع اگه خواستی ترکی یاد بگیری بیا خودم یادت بدم
دوستت دارم
 بوس بوس!
پاسخ:
:)))))
وای تو دیگه کی هستی!
بسیار عالی. یادم بیار این کامنت رو در اوان یادگیری ادبیات به نرگس نشون بدم.
۰۱ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۲۷ الهام شمسی
سلام

خداوند هر سه‌تاتونو خوش و خرم برای همدیگه حفظ کنه. آمین.
پاسخ:
سلام
ممنون از شما :) ایشالا. 

تبریک میگم آقای سیلاوی...خیلی خوشحال شدم وقتی تو گروه خانوما این خبر خوبو شنیدم:) البته به خانم تبریک گفتم ولی به شما اینجا تبریک میگم :)
انشاالله عاقبت به خیر و سلامت باشه و مثل مامان و باباش، خووووب :)
پ ن: فک کنم بیشتر از شما و خدیجه جون، نسرین جان خوشحال شده :)))
پاسخ:
خیلی ممنونم. بله گفت خدیجه بهم. متشکرم.
بله نسرین خانم هم لطف دارن :))
--
منم به شما تبریک می گم. فرصت نشده بود. عذر خواهی بابت تاخیر. خدا حفظ کنه براتون :دی
به عالم و آدم خبر دادم که نرگس داره میاد!
الان انقدر ذوق دارم که هر کی منو می‌بینه میگه هاااا؟ چه خبره؟
هم‌اتاقیام ازم شیرینی می‌خوان
میگن عمه شدی :)))))
پاسخ:
:)))
ای بابا. مثل این که مطهره خانم راست گفتن :))
سلام علیکم یا ابا نرگس
تبریک میگم خدمتتون 
ان شاء الله زندگی سه نفرتون همیشه سرشار از خوبی و‌خوشی و آرامش باشه
پاسخ:
سلام :) 
ممنونم. برای تو هم همین طور زندگی خوب و خوش ارزو دارم
سلام!
اول عیدتونو تبریک میگم و آرزو می کنم سال پر خیر و برکتی داشته باشین! 
و بعدش خدایا!! من باورم نمیشه هنوز! فکر می کردم نرگس خواهرتونه! خیلی خوشحال شدم و یه مقدارم شرمنده که نمی دونستم و تبریک نگفتم تا حالا. ایشالا که قدمش براتون خیر باشه و همیشه شاد و سلامت باشه و در کنار هم همیشه خوش و خرم باشید :)
نی نی :از این ایموجیا که چشمش قلبه :ماچ
پاسخ:
سلام
من که نمی شناسم شما رو و نمی دونم از کی اینجا رو دنبال می کنید! برای همین نمی دونم چقدر باید شرمنده بشید :دی
ممنون
سلام نرگسی ها(خطاب به بابا و مامان و خود نرگس در راه)
این پست را با اینکه نخونده بودم اما می دونستم ماجراشو 
حالا از کجا نمی دونم
شاید خودتون گفته بودید
شاید بانو گفته بود بهم
شایدم ناخودآگاه ذهنم باز فعال شده
به هر حال تبریکات صمیمانه ما رو بپذیرید خانواده نرگسی ها
ان شالله که عاقبتتون بخیر و شادی باشه
پاسخ:
سلام و درود
ممنون، ایشالا روزی شما فرزندان صالح و نیکو :)
منم خاطرم نیست! ولی یادمه یه بنده خدایی گیر داده بود :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی