یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

خونه :')

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۲ ب.ظ
جوانی - خونه :')خُب این ترم هم داره خوب یا بد تموم میشه!

می رم خونه! یه دل سیر غذای خونگی می خورم!

از این های و هوی هم دور میشم! شاید اینترنت هم نباشه دیگه همه از دستم راحت شن!

کمی توی زندگی حقیقی زندگی کنیم! دلم واسه خواهرم و دختر عمم تنگ شده! یه ساله ندیدمش!

شاید هم نتونم هنوز ببینمش! آخه با شوهرش اینا خیلی رفت و آمد نداریم!

برنامه دارم! می خوام کتاب بخرم و بخونم! کمی هم کامپیوتر بخونم! و زبان عربی و انگلیسیمو تقویت کنم!

وای ماه رمضون! خدا ... :') :')

حیف! دیگه توی اهواز مسجد نزدیکمون نیست! ولی خُب یه جوری می گذره!

الان اهواز خیلی گرمه! فک کنم اصلا نچسبه! ولی قراره با داداشم بدرسیم!

آها همه ی اینا کنار! اصل مطلب!

الان باید برم اونجا ادای کسایی رو در بیارم که عوض شدن! کلی توی تهران درس خوندم!

فک نمی کنم یه ذره هم فرهنگم رفته باشه بالا! خیلی بده ها! خر اومدیم گاو رفتیم! :))

حالا دو سه تا کلمه یاد گرفتم نه؟ apply , recom

ولی فک کنم احترام و قدر پدر مادر دونستن رو خوب یاد گرفتم! اینو سعی می کنم رعایت کنم!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۳۰
نرگس فتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی