یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

گرونی

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۱، ۰۷:۲۷ ب.ظ
جوانی - گرونی

آقا نمی دونم فقط ما اهوازیا این جوریم یا همه جا این طوره، 

جان من، من نگران خودم نیستم، خدا رو شکر که اوضاع ما بد نیست، در کلبه ی ما مرغ اگر نیست، تخم مرغ هست، البته هنوز

ناراحتیم از این نخوردن هم نیست ها، بالاخره هر کی تو خانواده خودش سر می کنه

ناراحتیم ازینه، که آدم روش نیست بره مهمونی، صله رحم کنه،

می گه الان بی چاره باید چی شام یا ناهار درست کنه، اگه دستش خالی باشه چی؟

حالا دوست عزیز می گه امتحان الهی،

" آنچه از نیکی به تو می رسد، از جانب خداست، و آنچه از بدی به تو می رسد از خودت است".

البته در آیه بعد هر دو امر را به خدا بر می گرداند، ولی من که نمی گم امتحان نیست

ولی امتحان استقامت نیست، امتحان قیامت است

"خداوند سرنوشت هیچ قومی را عوض نمی کند، مگر اینکه خودشان عوض کنند".

من اینا رو گفتم به دلیل این که یکم ناراحتیم رو بیان کنم، از اوضاع جامعه، هم فهم نادرست از دین.

و این که بالاخره دست رو دست هم نباید گذاشت، هر چند راهی چندانی هم به ذهنم نمی رسه :)

کسی حرفی داره، می شنویم ;)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۳
نرگس فتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی