یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

مس

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۴۵ ب.ظ
جوانی - مسمنم "مس"

گر احوالم همی پرسی

سراغم را بگیر از "ماث"

"منم من سنگ تیپا خورده ی رنجور"

منم زخمی تغییر و تبادل

که می خواهد مرا از خود کند دور

به نام اکسیر و کیمیا و صد  وصله ی نا جور

منم من، مس

ندارم هوای زر شدن در سر

ازین است که زر عزیز است و من

وامانده و مهجور

و گر دستی ز روی مهر جنبید

که بلکه کند زیرم را زبر، زبر را زیر

پس از اندک زمانی سخت رنجید

و از روی پشیمانی انگشت خود خایید

منم من

ندارم ارزشی چندان

ندارد درد من درمان

ببیاید رفت در کنجی خزیدن

پریشانم، پریشانم پریشان

و زین آشفتگی خواهم رهیدن

نمی یابم هیچ سامان

مگر پند عزیزی را شنیدن

"به لبخندی این حالت بپوشان 

و روی از دنیا و مافیها بگردان

حاصل تحصیل ازین عالم تو را بس

دلی خونین لبی خندان"

پ.ن:

راستی شاید "مس"  رو به عنوان تخلص برگزینم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۷
نرگس فتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی