یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

هدف

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۵۸ ب.ظ
جوانی - هدفراستش یکم ترسناک و دردناکه ولی بالاخره باید از یه جایی شروع شه دیگه،

یه استادی داشتیم و خوشبختانه دارییییم می گفت که:

"آدم باید هر از گاهی یقه خودش رو بگیره محکم، سفت بچسبونه به دیوار، که حتی نفسش هم بالا نیاد،

بگه مرد حسابی، داری چی می کنی، کجای کاری...

اگه کاری می کنی باید هدف داشته باشی، حتی پست ترین هدف ها از بی هدفی بهتره "

آره، سخته، این که بگم تا حالا درست حسابی هدف نداشتم و فقط توی بستری که برام فراهم بود حرکت می کردم، و به لطف خدا بستر بدی نبوده، ولی خب خودم ناخدای کشتیم نبودم

آدمی مثل فلانی ممکنه توی پیام نور باشه، ولی هدف داره، واسه همین خیلی می تونه موفق بشه!

اگه آدم یه الگوی خوب برای 50، 60 سالگیش داشته باشه، خیلی زندگی جالب تری خواهد داشت!

من می خوام...

ادامه دارد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۲
نرگس فتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی