یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

تعهد

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۲۵ ق.ظ
جوانی - تعهد

اون استاد خوبه بود گفتم، هر ترم از دانشجوهاش تعهد می گیره که تقلب نکنند در عوض اعتماد کامل بشون می کنه!

مثلا گفت: "یکی از تی ای ها گفته احتمالا این دانشجو تقلب کرده! من خواستم اون تی ای رو اخراج کنم! من به شاگردام اعتماد کرده ام"

امروز می گفت که تقلب از نظر من با اختلاس 3000 میلیاردی هیچ تفاوتی نمی کنه! شما زورتون نمی رسه، الان زورتون در محدوده ی تقلبه، والا شما هم می تونستین، همین کارو می کردین!

یه قاتل زورش به یه نفر رفته کشته ، اگه می تونست مثل هیتلر هزاران نفر می کشت.

آب نیست، والا شما شناگر های خوبی هستید!

نه ما ها،کسایی که در حوزه ی مسولیت هاشون تخلف می کنند، اگه حوزه شون بالاتر هم باشه می کنند!

اینه که می فرمایند [نمی دونم کی می گه]:

به کوچکی گناهت نگاه نکن، ببین چه بزرگ کسی رو معصیت کردی!

نمی دونم چقدرش درسته، ولی دید جالبیه، نفس گناه و اشتباه یکیه، چه بزرگش، و چه کوچیکش!

یا حق یا باطل!

خدایا همه ی ما رو از صالحین قرار بده :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۵
نرگس فتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی