یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

برگ های پاییزی

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۴۲ ب.ظ
جوانی - برگ های پاییزیاز پی هر بهار نو می رسد از سفر خزان

برگ خزیده بر زمین باد ز هر طرف وزان

خش خش برگ های زرد می شکند سکوت سرد

من و خیال روی تو، دست به دست قدم زنان

ترس از این که می روی، لذت بودن و حضور

کشمکش وجود من اوج گرفت ناگهان

هست نهاد آمدن آبستن از رفتن تو

نیست گریز از این سفر گرچه بگویمت بمان

خوب نگر رقص برگ، مستِ حضور دوستان

غافل از آنکه می رسد داس دروگر زمان

درین خیال بودم و سخت ز بودنم خجل

تا که زبان دوستی، داد به خاطرم امان

"گاه مسیر زندگی خوش تر از انتهای خط

درین هوای عاشقی دم بزن و غزل بخوان"

پ.ن:

یه استاد خفن داشتیم، 25 سالش بود فک کنم، دکتری از MIT داشت، یکی از حرفاش این بود: در مسیر رسیدن به هدف، از همین مسیر و تلاشتون هم لذت ببرید! مضمونش این بود دیگه :))

--------------------

مخاطب مجهول جناب غریب،سلام

 ای کاش نظر را عیان و آدرس وبلاگت رو هم می گذاشتی،

در ضمن فکر کنم کامایی که گذاشتم شما نخونده بودین توی اون بیت، به نظر شما با تتابع کسرات خوندین، درسته؟


----

یه مخاطب دیگه هم بود، جناب سوشیانت گفته بود که تا مهر سرش شلوغه، نمی دونم این روزا کجاست؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۴
نرگس فتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی