یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

یه روز خوب دیگه

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۲۷ ب.ظ
جوانی - یه روز خوب دیگهامروز با دوستان جنوبی رفتیم کنسرت محسن شریفیان!

عجب نی انبونی می زد، به قول بچه ها همش شُش بود. :))

بچه های بوشهر 60، 70 تا بلیط جور کرده بودن، که یه سی تا شون از دوستای خودم بودند.

خیلی خوش گذشت. موسیقی شادی بود. تازه پدر و مادر یکی از دوستام هم اومده بودن. که خیلی دیدنشون برام جالب بود.

آخرش یه عکس دست جمعی گرفتیم، که حمید فرخ نژاد هم بامون بود.

شب هم به بچه های اتاق گفتم که راستی تولد رضاست.

صداش کردیم و یه چیزی دور هم خوردیم.

خواهرم زنگ زد گفت که دو سه شبه خواب منو می بینه! خبری شده آیا؟

من که خودم هم نگران شدم یه لحظه :دی!

گفتمش کنسرت بودم، فک کنم شاخ در آورد! من و کنسرت :))!

ولی باز از همه ی بچه های بوشهر تشکر می کنم.دمتون گرم. ایشالله لب دریا می بینمتون :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۵
نرگس فتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی