یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

تناقض

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۴۵ ب.ظ
جوانی - تناقضببخشید بابت این چند روزی که نبودم و نظراتتون رو جواب ندادم.

این عکسو ببینید!


خب دیدید؟

اولا این حرکت می کنه یا نه؟

دوما اگه حرکت کنه، می ایسته ؟ 

اصلا رو به کدوم ور حرکت می کنه؟

خب تا حالا که آزمایش ها نشون نداده که چیزی تا ابد حرکت کنه!

هرکس جواب این تناقض رو از خودش بگه، 2 تومن ناقابل براش شارژ می گیرم :دی! 

به دوستاتون هم بگید ، ولی جایزه به اونا می رسه نه به شما :دی!

این از این! یه حرف دیگه ای هم هست! ولی من فعلا نصیحت می کنم!

با هم دوست باشید :دی! و هوای هم دیگه رو داشته باشید :دی! 

راستی آهنگ پخش می شه؟

نظرتون چیه ؟ قشنگه یا قطع کنم؟ 

--

خب این میله ها با لولا وصل شدند! و اون گلوله ها سنگینند.

فرض کنید هم چرخش اولیه بش دادیم! مثلا من یه دور بش دادم!

به نظرتون چه سیستمی پیاده می شه و می چرخه! آیه آخرش می ایسته! چرا؟

آهای انسان هزار اسم :دی بت بگم که خوب بوده کارت! ادامه بده :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۰
نرگس فتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی