یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

جوانی

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۲۲ ب.ظ
جوانی - جوانیامروز علی رغم این که باید خستگی چند روزه ام رو رفع می کردم، می ترسیدم که روز خوب و پربازده ای نباشه به عنوان روز جوان.

ولی خوش بختانه پای صحبت های عزیز نشستم.

عزیز شمه هایی از جوونی اش رو برام تعریف کرد.

جوونی ای که خیلی زود تر از من شروع کرده بود. از دوران راهنمایی.

از نگرانی هام اینه که محمد زود بازنشست بشه :)

 

 

پ.ن:

یه دور تو وبلاگ ها زدم دیدم که اغلب روز جوان رو تبریک گفته بودند. باز هم ابراز خوشحالی می کنم که چنین روزی و چنین اسطوره ای نماد بهترین لحظات عمر من و امثال من توی این مملکت شده است. 

خیلی چیز یاد گرفتم. اندازه ی یک عمر با برکت. اندازه یه نسل.

خوش حالم که محرم عزیز هستم. خوش حالم که مسیر زندگی ام از زیر سایه ی این سترگ می گذره.

لطف خداست عزیز

 

پ.ن: 

باز هم ابراز خوشحالی می کنم. توی وبلاگ ها یک گشتی داشتم دیدم که همه این روز جوان رو تبریک گفتند. این که چنین روزی و چنین اسطوره ای نماد بهترین لحظات عمر مردم مملکتم هست برام افتخار آفرینه و این که مردم هم از این حسن انتخابی خوشحالند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۹
نرگس فتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی