یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

با من حرف بزن

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۳ ق.ظ
جوانی - با من حرف بزنتکلمی... تکلمی ایتها الجمیلة الخرساء / حرف بزن... حرف بزن ای زیبای بی زبان

فالحب مثل الزهرة البیضا / که عشق مانند آن شکوفه ی سفید است

تکون احلی عندما / که زیبا می شود وقتی که

توضع فی إناء کالطیر فی السماء/ در ظرفی قرار گیرد، بسان پرنده در آسمان

و الاسماک فی البحار/ و ماهیان در دریاها

و اعتبرینی منک یا حبیبتی/ مرا از خودت بدان محبوبه ی من

هل بیننا اسرار؟/ مگر بین من و تو رازی هست؟

تحدثی / حرف بزن

عن کل ما یخطر فی بالک من الافکار/ از هر چه که به ذهنت خطور می کند

عن قطة المنزل/ از گربه ی خانه بگو

عن آنیة الازهار/ از شکوفه ها

عن الصدیقات الواتی/ از دوستانی که

زرتِ فی النهار/ در روز زیارتشان کردی

تحدثی/ بگو

عما تحبین من الاشعار/ از آن اشعاری که دوست داری

عن عودة الغیم و عن رائحة الامطار/ از بازگشت ابر ها و بوی باران ها

تحدثی فان اخبارک یا حبیبتی/ حرف بزن که خبر های تو محبوبه ی من

سیدة الاخبار/ بهترین خبر ها هستند

تصرفی حبیبتی کسائر النساء/ محبوبه ی من، مانند دیگر زنان عمل کن

تکلمی عن ابسط اشیاء/ از ساده ترین چیز ها بگو

و اصغر اشیاء/ و از کوچکترین چیزها

عن ثوبک الجدید/ از پیراهن جدیدت

عن قبعة الشتاء/ از کلاه زمستانی ات بگو

تکلمی حبیبتی عما فعلتی الیوم/ بگو از آن چه امروز انجام دادی

ای کتاب مثلا قرأتی قبل النوم؟/ مثلا قبل از خواب چه کتابی خواندی؟

این قضیت عطلة الاسبوع؟/ آخر هفته را کجا سر کردی؟

و ما الذی شاهدتِ من الافلام؟/ چه فیلم هایی دیدی؟

تحدثی تحدثی/ بگو بگو

من الذی دعاک هذا السبت للعشاء؟/ چه کسی برای شام شنبه شب دعوتت کرده است؟

بأی ثوب کنت ترقصین؟/ با چه پیراهنی می رقصیدی؟

و أی عقد کنت تلبسین؟/ و چه دست بندی (گردن بندی) تن کرده بودی؟

فکل أنبائک یا امیرتی/ که همه ی خبرهای تو ملکه ی من

امیرة الانباء/ ملکه ی خبر هاست

 عادیة تبدو لک الاشیاء/ برای تو چیز ها عادی به نظر می رسد

 سطحیة تبدو لک الاشیاء/ برای تو چیز ها همه سطحی هستند

لکن ما یهمنی/ ولی آن چه برای من مهم است

انتی مع الاشیاء/ تو با همه ی چیز ها هستی

انتی فی الاشیاء/ تو در همه ی چیز ها هستی

انتی فی الاشیاء/ تو در همه ی چیز ها هستی

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۳۰
نرگس فتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی