یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

کاش من جای او نشسته بودم

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۴ ب.ظ

نه، اصلا غیرتم نمی کشد که محبوب جهانی

ولی دوست داشتم من هم لایق می شدم

ده دقیقه بشنوم حرف هایت را

از چه می گفتی؟

گوش نا محرم نباشد جای پیغام سروش؟

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند

وان این کار ندانست در انکار بماند

می دانم که زود است اذن دخول حرم مطهر قلبت را بخوانم.

تازه اگر طرد نشده باشم

لایق وصل تو که من نیستم، درست، ولی تو از کجا دانستی؟

گفت و خوش گفت برو خرقه بسوزان حافظ

یارب این قلب شناسی ز که آموخته بود؟

کاش یک بار برایم می گفتی

از ریز ترین مسائلت

تا بزرگ دغدغه هایت

کافی بود

می فهمیدم که تو همان بی نظیر تاریخی

برای شناخت تو زود است

من باید ابتدا خودم را بسازم

من اگر لایق نگاهت شوم

من اگر زهره ی شیر داشته باشم

من اگر عرضه داشتم باشم

می شود به لطفت امیدوار بود

بعدش

ما شبی دست بر آریم و دعایی بکنیم

غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم

--

من چرا این قدر از تو دورم

که کلاغ بلند ترین قصه ی من

با خلاصه ترین نگاه سرد تو به خانه اش می رسد؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۱
نرگس فتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی