یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

سحر خیزی

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۰ ق.ظ

تو مرا به سحر خیزی وا می داری

که هر روز بیدار شدنت را تماشا کنم

آن لحظه که تو بر می خیزی

بهترین و زیباترین لحظه ی هر روز من است

هر بار که تو چشم هایت را باز می کنی

سوسوی امید است که روشن و روشن تر می شود در دل امید

به امید فردای بهتر

به امید زندگی بهتر

به امید دنیایی بهتر

اگر بیایی

قول می دهم هیچ وقت بعد از تو بیدار نشوم

قول می دهم اول که چشم هایت را باز کنی

دو منتظر را زل زده در چشمانت ببینی

آرام و مهربان، در حال نوازش وجود نازنینت

قول می دهم زبانم فرش سرخی برایت پهن کرده باشد

پر از درود و دعا و سپاس، همه قیلا سلاما سلاما

اگر خوشایندت باشد

تو مرا به تکاپو وا خواهی داشت

برای تحقق هر چه آرزو داری

ایمان دارم آرزوهایت بهترین هاست برای همه

آرزوی تو باید آرمان من باشد

ای کاش کمی از آرزوهایت می شنیدم

--

من چقدر برای تو کمم

برای تو باید همه به صف شوند

برای تو باید همه چیز، اذا قلت کن، فیکون باشد

من برای تو کمم

برای تو باید همه ی کائنات را کار گماشت

ملک سلیمان برای تو کم است

ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید حلقه به گوش تو باشد

این ها را من نمی توانم

این ها کار خود توست

همه با شوق، طوق بندگی بر گردن می نهند

اگر تو اشاره کنی

این ها همه کمینه کار توست

تو اگر بخواهی

همه ی تخت ها را چشم بر هم زدنی زیر پایت خواهی داشت

و همه ی پادشهان را از تخت به زیر

برای تو درخت هاست که قلم می شود

برای تو شاعر هاست که می نویسد

برای تو کلمه هاست که لا ینفد

برای تو اغراق است که استصغار است

برای تو من است که کم است

و مثل من هاست که کم نیست

تو اگر بخواهی جنگ جهانی عشاق راه خواهی انداخت

برای تو، فوق کل عاشق عشیق


--

چه عاشقانه هایی رقم می خورد با یادت

خیال را باید کشت

و الا خیال خوهد کشت

--

خدایا شاعرم ساختی

پس مرا از آمنین و عاملین و ذاکرین و منتصرین قرار بده نه از ظالمین

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۲
نرگس فتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی