یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

زن

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ق.ظ
جوانی - زنواقعا عقایدم رو بگم اینجا. اگه احساس می کنین اشتباه هست من نظراتتون رو می شنوم و خودم رو تعدیل می کنم.

به نظر من زن نیروی اقتصادی نیست. یعنی وظیفه اش نیست که کار اقتصادی کنه.

ولی می تونه این کار رو انجام بده. البته من توصیه نمی کنم.

یعنی حد اقل در بازه ی زمانی که خانواده به حضورش نیاز داره، باید کنارش باشه. 

از لحاظ توانایی می تونه که نیروی اقتصادی باشه و این رو ناتوانی نمی دونم.

زن نیروی اجتماعی و فرهنگی هست. این وظیفه ی هم زنه و هم مرد.

یعنی فعالیت های اجتماعی فرهنگی زن ها رو می پسندم. حضور و برگزاری و مدیریت در سمن ها، همایش ها کار های داوطلبانه، نشریجات و ... کاملا توصیه می شه.

خانه داری و هنر های مربوط به اون، برای مادری که نمی خواد نیروی اقتصادی باشه، به نظرم ضروری می رسه!

هر چند در عمل نیروی اقتصادی بودن هم دلیل موجهی برای یاد نگرفتن این امور نیست.

بالاخره خانه باید محل راحتی برای زندگی و رشد اعضای خانواده باشه یا نه؟

به نظرم خانواده ای که در حال خدمت به جامعه است ولی فرزندان مفیدی تحویل جامعه می ده،به جامعه خدمتی نکرده!

همون بحث اول خودت به یه جایی برس بعد به فکر تغییر جامعه باش. به تبع اولویت ایجاد خانواده ای سالم و مفید هست.

به نظرم یک تقسیم کار عادلانه است بین مرد و زن.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۸
نرگس فتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی