یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

فصل نرگس

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۷ ب.ظ
جوانی - فصل نرگسنمی شه این فصل بیاد و بره و من در موردش حرفی نزنم. "ش" قاعدتا به نرگس باید بر گرده!

گلش البته.

این پسر ها درک ندارن. نمی دونن من چقدر ممکنه نرگس دوست داشته باشم.

البته دیروز برای تولد الاحقر رفته بودیم بیرون. 

من تو راه گل فروشی دیدم و کار خودم رو کردم :دی

خلاصه دیروز که دسته  گل رو تقسیم بر 4 کردیم. و با شاخه گل خودم برگشتم خوابگاه.

وارد اتاق که شدیم یکی از بچه ها گل رو گرفت و گفت چه خوش بویه گل یاس!

من :|! نرگسه!!

یه ده دقیقه دیگه نفر بعدی اومد داخل و گفت عه من گل یاس خیلی دوست دارم!

:| نرگسه! 

آره همون، من اسمش رو نمی دونستم همین رو می گفتم :دی

خلاصه تو این هفته ی اخیر هم دیدم دو نفر رفتن خونه و با گل نرگس سوپرایز شدن!!

حالا فکر کن بچه ها بخوان برا من بگیرن. احتمالا میرن با یه دسته گل یاس بر می گردن :دی

 -----

در ادامه دیروز (23 آذر) تولد یکی دیگه از دوستان بود. گفتم برم براش نرگس بگیرم.

وسایلم از جمله کاپشن و کیف پول و مدارکم توی اتاق روبرویی خوابگاه مونده بود و من بشون دسترسی نداشتم.

هیچی گفتم می رم از خودش پول قرض می گیرم یا از الاحقر و شب بش پس می دم.

الاحقر رو گفتم پنج تومن بده می خوام برم برای بهزاد گل بگیرم تولدشه!

دو تا هزاری داد، 4 تا پنصدی اسکناس، یه پنصدی سکه، و 5 تا سکه ی 100!!!

هیچی دیگه گفتم نمی خوام. خود بهزاد رو دیدم و گفتم پنج تومن بده. 10 تومن داد.

شب هم رفتم اتاقش گل نرگس رو توی یه ظرف آب گذاشتم و دادم و گفتم با پول خودت گرفتم :دی

عابربانک هم فعلا خرابه فردا بت می دم پولتو :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۱
نرگس فتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی