یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

نمی شه عنوان نذارم؟

چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ق.ظ

می خوام بگم که نشدم نشد.

ولی خیلی زور داره بگن که لقمه ی اندازه ی دهنت بردار.

خیلی سخته طرف بیرون گود نشسته باشه و شرایط مادی من رو مقایسه کنه.

هیچ وقت هیچ وقت شرایط مالی ام برام مهم نبوده. یعنی خودم رو با کسی مقایسه نکردم.

توی شهرستانش آدم معمولی بودیم.

ولی در عوض به اندازه ی کافی قانع بودیم.

و هستیم.

ولی به من نگو تو که هشتت گرو نه اته برو با کسی بساز که بت بیاد.

نشد هم نشد. 

ولی اگه دلیلش این باشه، خیلی احمقانه است.

آخه مسئله اینه که چنین که نخواهد ماند.

:) 

اگه هم بخواد نشه، یه دلیل بهتر و موجه تر.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۶
نرگس فتان

نظرات  (۶)

کودکانه ترین کاری که از دستت بر میاد یعنی همینه :دی
فکر و خیال الکی :پی
و فکر کردن و قضاوت کردن به جای دیگران
دو حالت که بیشتر نداره باو! fsm اش که راحته:))
یه نوع حق الناس هم همینه که ندونی طرف چی تو فکرشه بعد به جاش فک کنی یه چی رو بش نسبت بدی تازه غصه هم بخوری!! جل الخالق!
پاسخ:
اره حق با تویه :دی

 آرام باش ، توکل کن ، تفکر کن

سپس آستین ها را بالا بزن

آنگاه دستان خداوند را می بینی که زودتر از تو دست به کار شده است....
پاسخ:
:)
شیخ الحق که دیوونه‌ای با این خیال‌بافی‌هاتون که دلیل اینه یا چیز دیگه! می‌خواستم بیام بگم قضاوت نکنید! دیدم یلدا قشنگ حقّ مطلب رو ادا کرده، دمش گرم :)
پاسخ:
دیوونگی هم عالمی داره :دی

حال همهٔ ما خوب است 
ملالی نیست جز گم شدنِ‌گاه به گاهِ خیالی دور، 
که مردم به آن شادمانیِ بی‌سبب می‌گویند 
با این همه عمری اگر باقی بود 
طوری از کنارِ زندگی می‌گذرم 
که نه زانویِ آهویِ بی‌جفت بلرزد و 
نه این دلِ ناماندگارِ بی‌درمان! 

پاسخ:
چی شده؟
چرا یهو فاز رو سنگین می کنی؟

هویجوری
یهو فازم سنگین شد خب:پی
به همون دلیل که گفتم بت دلم خونه :)
پاسخ:
آقا خب دل خونه دیگه
وظیفه اش رد و بدل خونه
چیز جدیدی نگفتی که :پی
برای من همین خوبه که با رویات میشینم
تو رو از دور می بوسم 
تو رو از دور میبینم


دل آدما مهمه
که تو دل بزرگی داری :)
پاسخ:
دل ؟
دل خوش سیری چند؟
دل رو بذار در کوزه آبش رو بخور
:دی
شوخی می کنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی