یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

مضطر

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ق.ظ

اول به ذهنم رسید اینو بگم: در زندگی زخم هایی هست که فلان ... همون چرت و پرت معروف. حالا چون تو ذهنم اومد گفتمش دیگه.

یه ساعت بعدش هم این رو شنیدم که دیدم چه چیز شاخیه. گفتم بنویسم:

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ؟ ( قسمتی از آیه 62 سوره نمل)

جدیدا کل بشریت رو دعا می کنم.

چیه این دنیا، خیلی سخته.

بعد گناه گناه کارا چیه؟ خب سخت بوده دیگه رفتن تو این خط.

بعد گناه اینایی که شرایطشون سخته چیه؟ چه گناهی کردن که امتحانشون این قدر سخته؟

بعد این همه آدم می بینی که هر کس یه بدبختی داره! تو خیابون راه می ری هیچ اثری از خوشبختی نیست. هیچ اثری از پاگی نیست.

اصلا دچار یاس فلسفی می شم. درک نمی کنم اصلا.

آخه بدبختی هم حدی داره. 

خلاصه عاجزانه باید دعا کرد و ایمان داشت و بصیرت. بصیرت که بفهمی این همه بدبختی، نه دلیل بی عدالتی می شه، نه دلیل عدم حکمت.

من وقتی این همه بدبختی می بینم، احساس می کنم بعضی تصورات خیلی فانتزی هست و این اذیتم می کنه. 

ولی آیه خیلی قشنگه :) و امیدوار کننده. و دوست داشتنی. 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۸
نرگس فتان

نظرات  (۳)

ممنون واقعا قشنگ بود،اگر میشه به وبلاگم سر بزنید و در مورده رمانی که می خوام بنویسم نظر بدید،یه قسمته کوتاهی ازش رو نوشتم،اما چون نمیدونم تا چه حد می تونم رو نوشته هام حساب کنم،نیاز به نظر دارم و ممنون میشم نظر بدید.
بازم ممنون
daghneveshte.mihanblog.com
آخی، از اون پست‌هاست که به احترام‌ش تمام‌قد باید بایستیم :) مرسی، آرامش‌ش بیش از اضطراب‌ش بهم منتقل شد.
پاسخ:
!؟ :دی
گاهی بخاطر همین چیزایی که گفتید بر کم بارگی های خودم عجیب خجل میشم...
دار مقدرات این دنیا و بوته های امتحانش خیلی داره پیچیده میشه و از فهم و درک آدم نابلدی چون من بسیار خارج:(((((((
ولی باید امید به روشنترین سپیده داشت...
پاسخ:
از فهم و درک شاید الان خارج باشه، ولی حتما توانش رو دارید.
کلا هر چه قدر آدم بزرگ تر، امتحانش بزرگ تر، بلاش بزرگ تر، و فرصت پیشرفتش بیشتر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی