یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

ُسوال

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۹ ب.ظ

این سوال ها باید پاسخ داده شود در زمان مقتضی.

1- رذیلت اخلاقی نوعی ناتوانی است یا یک انتخاب؟ 

2- برای بعضی افراد شرایط زندگی به گونه ای جبرآمیز منجر به قرار گرفتن در موقعیتی نامناسب است که در آن موقعیت مسئله ای به نام اخلاق مطرح نمی شود. معنای زندگی برای این افراد چگونه است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۷
نرگس فتان

نظرات  (۳)

شما فلسفه میخونی؟
اخلاق؟
فلسفه اخلاق؟
برق؟
یا چی؟
پاسخ:
من اینو جواب دادم دیشب :دی
گفتم که فلسفه نمی خونم
ولی این سوالایی هست که همه باید بدونن! مگه می شه بدون دونستن این ها زندگی کرد؟
این سوال‌ها
واژه به واژه ش لازمه تا ذهن من و شمای نوعی برای گفتگو راجع بهش سنکرون بشه ابتدا.
پس اگه واقعنی دنبال دونستن پاسخش لز مخاطبتون هستین  به این کوتاه نوشت اکتفا.نکنید.
پاسخ:
راستش اینجا یاد داشت کردم. 
ولی اگه شما دوست دارید در موردش حرف بزنیم، خب می زنیم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی