یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

شعر

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۵ ب.ظ

آدم از سیب زنخدان تو رسوا گشته

باز هم سیب تو مهریه ی حوا گشته

ملک عرش الهی پس از چندی اعتراض

رجم کردند هر آن کس که نه اغوا گشته

یوسف از چنگ زلیخا چو در ها بگشود

عکس ماهی است که در چاه تو پیدا گشته

هر که در عرصه ی عشقت به گناهی مشغول

وین گناهان که همه طاعت و تقوا گشته

در هوای سیب شیرین تو ای سرو روان

بنگر بین من و خلق چه دعوا گشته

آن قدر در دل من هست تو را قدر و مقام

جان بهایش که بگویند چه رسوا گشته


پ.ن: از خودم :)



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
نرگس فتان

نظرات  (۷)

هر که در عرصه ی عشقت به گناهی مشغول

وین گناهان که همه طاعت و تقوا گشته

-----

اینجاشو خیلی قشنگ گفتی

پاسخ:
نظر لطفته استاد :)
به،عالی بود،همه چیش:)
پاسخ:
یه رفیقی هم بود، رفته بود یکی از این کتاب شعر شعرای جدید رو خریده بود گفت که کلش فقط یه بیت خوب داشت :دی

لایک می نماییم!
پاسخ:
دیگه وقتی شما لایک کنی یعنی می شه بش گفت شعر

 

 

ما که خیلی وقته طبعمون پریده، از بس  الکی گرفتار کردیم خودمون رو:(

شعر فراغت بال می خواد که نداریم.

 

 خوب بود. دو تاپیشنهاد:)

..............

ملک عرش الهی از پس چنیدن اعراض

................

بین که بین من و خلق، چه دعوی گشته

 

بیت آخرش زیبا بود:)

 

پاسخ:
گرفتارید؟ گرفتار چی؟
نه اتفاقا شعر تزاحم بال و ضیق قلب می خواد
دومین تغییر رو دوست داشتم.
ممنون

 

اونجا منظورم چندین بود.

------------

پس ما قلب ضیق نداریم:دی

گرفتار روزگار دیگه.  دل مشغولی های بی خود روزمره. به هرجا میرسی میبینی کمه، می دویی دنبال بیشترش، بازم کمه! فقط درگیری ذهنی میاره.

این چیزاست که مثل ماشینت میکنه. حسو میگیره. خیلی سخت هم میشه ازش راحت شد...

پاسخ:
اها
-------
ندارید لابد :دی
-----------
خب بیخود که نیس. ولی خوبه که دل مشغولی هم در راستای اهداف آدم باشه.
حالا این حس هایی هم که می گید گاهی زندگی رو از آدم می گیره
یه جایی بین حس و مشغله است فکر کنم زندگی

واقعنی بعد سالها که این شعرو از خودتون بخونید

یه خط «یادگار ماندگار» به تمام معنی برای مرور حال و هواهای این روزهای زندگی شماست و من چقدر به این دارایی شما غبطه خوردم...

آقا بلاگفا چرا درست نمیشه؟:(

پاسخ:
نه بابا! چندانم دارایی نیست. آب در هاون کوبیدنه :دی جدی نگیرید
چرا شده، ولی نه خیلی درست!

هوررررررررررررررررررررررراااااا

درست شده:)))))

پاسخ:
اهوم! متاسفانه بعضی از مطالبش پریده! من دل و دماغ برگشتن رو ندارم الان
اینجا می شه وب دایم من یحتمل!
هر چند خبرها حاکی از اینه که اینجا هم جای درست و حسابی موندن نیست
نمی دونم فعلا دل و دماغ هیچی رو ندارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی