یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

مطلب

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۲ ق.ظ

زان یار دلنوازم شکری است با شکایت

گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

-----------

دهه ی سوم شروع شد. اصن راضی نیستم. خودت یه کاریش کن دیگه. 

الهی رضا برضاک

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۶
نرگس فتان

نظرات  (۵)

آقا بیاید بلاگفا دیگه:(

نوستالژی های ما رو خراب نکنید:(((

پاسخ:
ای بابل!
شما بگید نمی شه نه گفت که!
علی رغم عدم دلخوشی که ازش دارم، اطاعت امر می شه.
نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نرو بلاگفا
این جوری پستات حذف میشن خب :(((((((
پاسخ:
پست ها که پاک شدن! چه فرقی داره. فقط از آرشیو می پره. که من پست های قابل برگشت رو برگردوندم و اینجا دارم.
برمیگردیم. اینجا خیلی حرف ها رو نمی شه زد.
سپااااااااااس
پاسخ:
خواهش :دی

 

تا رضایت یه چهار دهه دیگه می خواین:دی  هفتمین دهه بردین:دی

 ما هم موافقیم، برگردین:) ولی خب اینجا چی میشه؟ تخته میشه؟

 

 

 

 

پاسخ:
خدا رو شکر راضیم :دی
اینجا نقش سابقش رو می گیره! قبلا نوشته های نسبتا ادبی عاشقانه می نوشتم
منبر و اینا نمی رفتم و ...

منظورم از 30 این پستت بود
دهه سوم !!!!!!!!

پاسخ:
اها :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی