یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

در باره من

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۶ ق.ظ

رفتم لینک کنار وبم که در باره ی من بود رو باز کردم. فکر کنم مربوط می شه به یکی دو سال پیش که البته تا چند ماه پیش هم صدق می کرد. نوشتم:

من ؟

یه پسر سر به هوای لا ابالی بی همت که عمرش رو در حال تلف کردنه!

!!!!!!!

الان نگاه می کنم می بینم نه بابا خیلی حرف مفته! شاید هم تغییر کردم. شاید هم اعتماد به نفسم بیشتر شده.

 الان من یه مرد منظم و دغدغه دار و با اراده که سعی داره از همه ی لحظات زندگی اش استفاده ی بهینه بکنه هستم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۷
نرگس فتان

نظرات  (۱۰)

۲۷ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۵ مغبچه ی باده فروش
آدم شدی باز؟ :)
مبارکه، خیره ایشالا
پاسخ:
:)
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۶ شباهنگ (تورنادوی سابق)
هر روزت بهتر از دیروز :)
پاسخ:
مرسی، یورز تو
سلام
مهدی خودتی ؟؟؟؟؟؟
چی شد یهو شدی نرگس ؟؟؟
خیلیییییییی تغییییررررر کردییییی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی
تاره خیلیم بدجنسی
گفتم که رو دلم نمونه
تو اینجارو یک ساله داشتی و رو نمیکردییییی؟؟؟؟؟
اما تو سی سالته مگه ؟؟؟؟
وااای خدا گیج شدم
پاسخ:
سلام
آره خودم آبجی :) 
والا این جا یه نوشته هایی رو می نوشتم که خیلی به درد کسی نمی خورد، یعنی شخصی نوشت بود، واسه همین مخفی بود تا مدت زیادی
واسه این که هویتم فاش نشه این طوری نوشتم
اره خیلی خوب تر شدم به نظرم.
خوب شد گفتی :دی بگو همیشه
سی سال چیه؟ این رو نفهمیدم
اوووف,کی میره این همه راهوووو.
تبریک بابت تغییییر:-D
همیشه در راه پیشرفت و موفقیت باشی.
آره اون قبلیه تعریف درستی نبود:-)

روابط کم نشده,نابود شده!
پاسخ:
:))
لطف داری شما
مرسی
!
بیا اعتراف کن که داری چرت می گی. چون من طاقت این صراحت لهجه رو ندارم.

 

سلام

 

مبارکه این تغییرِ موثر:)

 

خوبید؟ اوضاع درسا چطوره؟

 

اول رفتم وب آقای الاحقر، اونجا چرا نمیشه نظر ثبت کرد، سیستم بلاگ اسکای چجوره؟

 

 

پاسخ:
سلام
ممنون
بلی، بسیار خوب و عالی :)
نمی دونم. علی که بلاگ بیان داره فکر کنم.
۱۷ آبان ۹۴ ، ۰۰:۰۷ الهام شمسی خطاب به خانم لادن
من رفتم تو بلاگ اسکای جناب الاحقر، نظر هم گذاشتم. سیستم نظر گذاشتن تو بلاگ اسکای فرقی با بقیّه‌ی وبلاگ‌ها نداره به نظرم. شاید اون موقع که می‌خواستید نظر بگذارید، یه لحظه نت قاطی کرده یا چنین چیزی. موفّق باشید :)
پاسخ:
العجب :)



ممنونم از  الهام خانوم، مثل اینکه درست شد:) 
پاسخ:
:)
السلام علیکم یا اخی
کیف احوالک؟

پاسخ:
سلام بر تو خواهرم
احوالت؟
خوبی؟
زنده ای؟
خوش می گذره؟
چه خبرا؟
من خوبم، خیلی هم خوش می گذره :)

شکر خدا
هنوز زنده ام و نفس میکشم به کوری چشم روزگار
خوب و بد میگذره دیگه
سلامتی
خوشحالیم از خیلی خوبی و خوشحالی شما

پاسخ:
خیره :) خدا رو شکر

۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۳ متروباز خسته
باش :)
پاسخ:
فدا مدا! یه دونه ای :)
برایت یک سبد گندم
دلی خوشنود از مردم
برایت یک بغل مریم
که مستش میشوی هردم
برایت قدرت آرش
که دشمن را زنی آتش
برایت سفره ای ساده
حلال و پاک و آماده
برایت یک بغل احساس
دوبیتی های عطر و یاس
برایت هرچه خوبی هست
صمیمانه دعا کردم......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی