یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

فقط برای خندیدن

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ

یه همایشی این هفته برگزار شده، دوستان براش یه کلیپ آماده کردن.

یه جای این کلیپ دو تا دختر دوقلو در مورد همایش حرف می زنند.

به مرتضی که از دست اندر کاران همایشه گفتم که این دو تا دو قلو اند؟

گفت نه بابا، پدرمون در اومد کل دانشگاه رو گشتیم تا دو تا دختر شبیه هم پیدا کردیم! :دی

----

ما شام رو روی یک پارچه سرو می کنیم. بعد دیروز علی لیوان نوشابه رو ریخت.

سریع گفت: نانوئه نانوئه :))

یعنی پارچه نانوئه و آب ازش رد نمی شه :)))


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۶
نرگس فتان

نظرات  (۱۰)

۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۴ الهام شمسی
:)
دخترهای دوقلو: 88 ای م. شیمی و مهندسی مواد
89 ای، مهندسی برق
87 ای: فکر کنم هر دو م.شیمی
باز هم دوقلو هست، ولی من یادم نیست.
اینایی که بالا گفتم، الان به احتمالی ممکن ه دیگه اون جا نباشن. همین طوری گفتم که یعنی یه زمانی دوقلو زیاد بوده.
سریع جمع کرد پارچه رو حالا؟ یا نوشابه رد شد ازش و خراب شد فرض یا موکت یا هرچی؟
پاسخ:
موکت فرش :دی
اره بابا جمع شد :دی ولی خیلی خندیدیم :))

۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۷ الهام شمسی
* فرش
سلام
عیدت مبارک

http://www.mehrnews.com/news/2518301/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D9%88%D8%A8-%D8%AA-%D8%B1-%D8%B4-%D8%B1%D9%88-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%B9%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%AF
گروه دارکوب
علی زندوکیلی میخونه
سلام
بعد از چندین سال دلم هوات رو کرد و عجیب دلتنگت شدم...
داشتم پستای بلاگفا رو میخوندم. حس خوبی داشت...
پاسخ:
سلام
راستش نمی دونم کی هستی :دی
ولی قربااانت :دی فتاات
اول اسمت س نیست؟
نه اول اسمم "م" هست:دی
پست راجع به کنکور ارشدت رو دیدم. تبریک میگم بابت رتبه ارشد. یه دو واحد رتبه ت بیشتر از من شده :دی
شناختی؟ دلم میخواد اگه فرصت بشه بیام ببینمت.
چه گرایشی رفتی؟
پاسخ:
نه :(((( یادم نمی آد اصن
تو کی کنکور دادی؟ من رتبه ی کنکورت رو می دونستم؟
خب بیا قدمت رو چشم.
تکنولوژی!
خب چی شدی؟ کی هستی؟
از قدیم گفتن از دل برود هر آنکه از وبلاگ رفت...
منم همون موقع که کنکور دادی، دادم. من فک کردم 17 شدی، الان دیدم 18 شدی:دی ، من 15 شدم. فقط شما رفتی(موندی)شریف ولی من نرفتم شریف:دی
نه، رتبه کنکور من رو نمی دونستی:دی
ای بابا، محمدم.
پاسخ:
محمد طهورا؟
کنکور چی دادی؟
چرا نرفتی یا نیومدی خب؟

الحمدلله ما رو شناختی:دی
منم رشته م برق بود دیگه. رفتم گرایش کنترل. الان ترم 2 م.
حس شریف نبود:دی واسه همین انتخاب اول رو تهران زدم.
پاسخ:
نه خب شناختن شناختم. ولی اولا نمی دونستم از اصفهانی
ثانیا نمی دونستم که رتبه ی کنکورت رو! چنان گفتی انگار یکی از این افراد اطرافم هستی :دی
اولا از کجا انقدر مطمئن هستی که اصفهانی هستم؟؟ :-|
ثانیا این جوری گفتم که الکی جو داده باشم:-)
پاسخ:
آی پی :))
یا خدا... :-)
وزارت اطلاعات هم نمی تونست انقدر دقیق کار کنه:دی
ولی فک کنم منابع اطلاعاتیت یه خورده(در حد چند صد کیلومتر:دی) اشتباه کردن ;-))
پاسخ:
خب بالاخره تکنولوژی ها اشتباه می کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی