یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

یادگار ماندگار

نوشته های نسبتا ادبی خودم رو می نویسم.

نوشته های ادبی که نه، ولی خب شاید کمی وزن، یا حد اقل احساس توشون باشه!
نوشته هایی که باید از بعضی نظر ها دور می موند!
و دیگه نمی تونستند توی دل بموند! چون هر لحظه امکان گر گرفتنشون می رفت.
به هر حال، حال و هوای هر کسی در آینده خاطرات زیبا و درس های خوبی براش محسوب می شه!
چه بهتر که با قلمی خوش ماندگار بشن :)

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

یک سالگی

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۸ ب.ظ


عقد معانی زیادی دارد. اتفاق و موافقت، پیوستن و گره زدن! 

یک سال از اتفاق ما گذشت. آری به اتفاق جهان می توان گرفت

یگ سال از گره خوردن سرنوشت من به گیسوانت گذشت. من از آن روز که در بند تو ام آزادم


امروز عقد ما یک ساله شد. یک سالگی "ما" مبارک.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۲
نرگس فتان

نظرات  (۳)

ان‌شاءالله سالیان سال سرنوشتت همچنان به زلف یار گره خورده باشه و گرهش وا نشه کلاً :)
پاسخ:
به به چه دعای زیبایی
۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۳ الهام شمسی
مبارکه. الان یادم افتاد قمریش عید قربان بوده. قمریش هم مبارک، با تأخیر.
پاسخ:
بله دقیقا
ممنون :)
چه تبریک قشنگی به خودتون گفتید:)
مبارک است:)
با تاخیری که بخاطرش شرمنده ام:$
پاسخ:
خواهش می کنم. تا باشه ازین تبریکا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی